We gaan bijna - Reisverslag uit Naarden, Nederland van John Reichardt - WaarBenJij.nu We gaan bijna - Reisverslag uit Naarden, Nederland van John Reichardt - WaarBenJij.nu

We gaan bijna

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

16 Juli 2015 | Nederland, Naarden

Het is bijna zover. Het is nu donderdag en ik ben onderweg naar Den Haag. We haalden net een stewardess van de KLM in, waardoor mijn gedachte vooruitschoot naar morgen. Hugo doet vandaag nog een tentamen, Nien is op nooit eerder vertoonde wijze bezig haar koffer te pakken. Luc slaapt waarschijnlijk nog en hoopt voor morgen iets van de loting voor fysiotherapie te vernemen. Miem is zich in Amsterdam aan het voorbereiden en verdient nog een paar laatste centen bij en Lu en ik zijn onderweg naar onze werkplek.

Morgen om deze tijd zitten we in de taxi naar Schiphol om (een deel van) Zuid Afrika te gaan ontdekken? Een reis waar we allemaal erg naar uitzien. Wat we allemaal gaan zien en beleven is nog onbekend, maar de plekjes die we uitgezocht hebben zijn, in ieder geval op foto's, meer dan de moeite van 10 uur vliegen waard.

Met enige regelmaat zullen wij onze belevenissen middels dit dit blog aan jullie kenbaar maken. Wanneer internet het toelaat zullen we ook af en toe een plaatje erbij doen. Hopelijk van een of meerdere Big Five leden.

Tot spoedig!

  • 16 Juli 2015 - 09:48

    Joke:

    Jee wat leuk dat je ons ook weer meeneemt op je verre reis. Ik kijk er al naar uit. Ben erg benieuwd naar wat we gaan meemaken....

  • 18 Juli 2015 - 15:36

    Jan:

    Ik ben benieuwd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 2751

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 03 Augustus 2015

Nien, Miem, Luc, Lu, Huug en ik gaan op safari

Landen bezocht: